Моя охорона - g4s

«Моя охорона – G4S» є додатком, який
встановлюється на смартфон з операційною системою iOS або Android. 

Моя охорона - g4s

«Моя охорона – G4S» є додатком, який встановлюється на смартфон з операційною системою iOS або Android. Основне завдання – передача тривожного сигналу від фізичної особи (сигнал про допомогу) з координатами розташування до чергової частини G4S, а також, зв'язатися з черговою частиною G4S.         

Як працює додаток «Моя охорона – G4S»:

  • Для відправки тривожного повідомлення необхідно запустити додаток і натиснути велику кнопку в центрі екрану.
  • Через кілька секунд після натискання офіцер чергової частини отримає сигнал тривоги і побачить Ваше місце розташування на карті та Ваші контактні дані.
  • Після отримання тривожного повідомлення офіцер чергової частини дасть завдання найближчому до Вас екіпажу Групи Швидкого Реагування (ГШР) і зв'яжеться з Вами для уточнення ситуації.
  • Коли офіцер чергової частини дає завдання екіпажу ГШР, на планшет, що знаходиться в автомобілі екіпажу, приходить сигнал тривоги із зазначенням Вашого місця розташування і Ваших контактних даних.
  • Про успішне проходження тривожного сповіщення сигналізує зміна кольору іконки кнопки виклику з червоного кольору на зелений і текстове повідомлення: «Ваш виклик прийнятий», після чого додаток дозволяє використовувати телефон в штатному режимі, так як «відбій» і відключення проводиться тільки з пульта охоронної компанії після закінчення відпрацювання тривожного виклику.
  • Якщо з причин якості зв'язку, або особливостей поточного місцезнаходження (підвали, тунелі) Ви не отримали підтвердження про фіксування тривожного сповіщення – скористайтесь меню «Зателефонувати на пульт», яке активне відразу після установки програми, навіть без активації основних  функцій.

Для функціонування програми на смартфоні користувача повинні бути активні GPS і послуга мобільного Internet.

Зв'язок з офіцером чергової частини G4S

  Для того, щоб зв'язатися з офіцером чергової частини G4S, необхідно натиснути кнопку «Дзвінок на пульт оператора», що в лівому нижньому кутку екрана.

  Ця функція може бути використана як для скасування тривожного сигналу, отримання інструкцій від офіцера чергової частини, так і для повідомлення про тривожну ситуацію, в разі якщо Ви перебуваєте в приміщенні, звідки сигнал з визначенням місця розташування не проходить.

Дзвінок в Call Центр G4S

  Для отримання консультаційних послуг фахівця G4S, необхідно натиснути кнопку «Консультація Call центр», розташовану в правому нижньому кутку екрана.

^